PDA

View Full Version : Weekend Games + Chelsea v City 10/11/12 December



Pages : [1] 2 3

Cripps_orig
08-12-2011, 06:46 PM
Saturday, 10 December 2011
Arsenal (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/arsenal/default.stm) v Everton (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/e/everton/default.stm), 15:00
Bolton (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/bolton_wanderers/default.stm) v Aston Villa (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/aston_villa/default.stm), 15:00
Liverpool (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/liverpool/default.stm) v QPR (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/q/qpr/default.stm), 15:00
Man Utd (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/m/man_utd/default.stm) v Wolverhampton (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/w/wolverhampton_wanderers/default.stm), 15:00
Norwich (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/norwich/default.stm) v Newcastle (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/default.stm), 15:00
Swansea (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/s/swansea_city/default.stm) v Fulham (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/f/fulham/default.stm), 15:00
West Brom (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/w/west_bromwich_albion/default.stm) v Wigan (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/w/wigan_athletic/default.stm), 15:00
Sunday, 11 December 2011
Sunderland (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/s/sunderland/default.stm) v Blackburn (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/blackburn_rovers/default.stm), 13:30
Stoke (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/s/stoke_city/default.stm) v Tottenham (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/default.stm), 16:00
Monday, 12 December 2011
Chelsea (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/chelsea/default.stm) v Man City (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/m/man_city/default.stm), 20:00

Marc Overmars
08-12-2011, 06:57 PM
At last some scope for dropped points for Spurs.

Chelsea vs City. :popcorn:

Cripps_orig
08-12-2011, 06:59 PM
[/B]

We what crouch can do

:unsure:

IBK
08-12-2011, 09:31 PM
:unsure:

see..?

Master Splinter
10-12-2011, 05:45 AM
I hope Blackburn ruin MON's first game.

Liverpool to drop points against RPQ, like they did against Norwich and Swansea?

Could be a battle of who :wave: first at The Reebok.

I'd like to see Citeh lose, but don't want Chelsea gaining confidence. 6-6, with eight red cards and a punch-up between the managers :pray:.

Xhaka Canít
10-12-2011, 08:51 AM
I hope Blackburn ruin MON's first game.


That result would work on a number of levels as a win these days seems to piss off Rovers fans.

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 02:25 PM
Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Jose Enrique, Maxi, Adam, Henderson, Downing, Suarez, Kuyt.
Subs: Doni, Carroll, Coates, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy.

QPR: Cerny, Young, Gabbidon, Ferdinand, Traore, Mackie, Barton, Faurlin, Wright-Phillips, Smith, Bothroyd.
Subs: Putnins, Orr, Hill, Derry, Campbell, Buzsaky, Connolly.

Referee: Lee Mason (Lancashire)

----------------------------------------------------------------------

Bolton: Jaaskelainen, Boyata, Cahill, Knight, Robinson, Eagles, Pratley, Mark Davies, Tuncay, Kevin Davies, Klasnic.
Subs: Bogdan, Steinsson, Muamba, Petrov, Ngog, Kakuta, O'Halloran.

Aston Villa: Guzan, Hutton, Collins, Dunne, Warnock, N'Zogbia, Petrov, Herd, Albrighton, Agbonlahor, Bent.
Subs: Marshall, Ireland, Delfounso, Heskey, Clark, Bannan, Weimann.

Referee: Phil Dowd

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 02:29 PM
Norwich: Ruddy, Naughton, Whitbread, Martin, Tierney, Crofts, Fox, Hoolahan, Surman, Morison, Holt.
Subs: Rudd, Johnson, Jackson, Pilkington, Bennett, Barnett, Wilbraham.

Newcastle: Krul, Santon, Simpson, Perch, Ryan Taylor, Obertan, Cabaye, Gosling, Gutierrez, Ba, Shola Ameobi.
Subs: Elliot, Ben Arfa, Lovenkrands, Smith, Best, Sammy Ameobi, Ferguson.

Referee: Martin Atkinson (W Yorkshire)

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 02:30 PM
West Brom: Foster, Reid, McAuley, Olsson, Shorey, Brunt, Mulumbu, Morrison, Thomas, Long, Odemwingie.
Subs: Fulop, Tchoyi, Dorrans, Dawson, Jones, Cox, Scharner.

Wigan: Al Habsi, Stam, Caldwell, Alcaraz, Figueroa, Moses, Diame, Gomez, McCarthy, Jones, Sammon.
Subs: Pollitt, Gohouri, Watson, Di Santo, Maloney, McArthur, Rodallega.

Referee: Mike Dean (Wirral)

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 02:32 PM
Ashley Young on the bench. :lol:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 02:34 PM
Man Utd: De Gea, Smalling, Ferdinand, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Jones, Nani, Welbeck, Rooney.
Subs: Lindegaard, Giggs, Park, Young, Macheda, Gibson, Fryers.

Wolverhampton: Hennessey, Zubar, Johnson, Berra, Ward, Edwards, Henry, O'Hara, Jarvis, Doyle, Fletcher.
Subs: De Vries, Elokobi, Stearman, Ebanks-Blake, Hunt, Hammill, Milijas.

Referee: Michael Oliver (Northumberland)

Master Splinter
10-12-2011, 02:39 PM
Bryan Ruiz starting again :bow:.

His time is now.

Young :lol: poor man's Lenin.

Carroll and Bellamy benched too :lol:.

Holt starting :bow:.

Cripps_orig
10-12-2011, 02:39 PM
Swansea: Vorm, Richards, Williams, Caulker, Taylor, Routledge, Britton, Gower, Sinclair, Lita, Moore. Subs: Tremmel, Graham, Dyer, Dobbie, Monk, Bessone, Agustien.

Fulham: Schwarzer, Kelly, Hangeland, Senderos, John Arne Riise, Dembele, Davies, Etuhu, Dempsey, Ruiz, Johnson. Subs: Etheridge, Orlando Sa, Gecov, Bjorn Helge Riise, Hughes, Frei, Briggs.

Referee: Jon Moss (W Yorkshire)

7 3pm kick offs today

Bit of a shocker

GP
10-12-2011, 02:44 PM
Bryan Ruiz starting again :bow:.

His time is now.

Young :lol: poor man's Lenin.

Carroll and Bellamy benched too :lol:.

Holt starting :bow:.

STEVE HOLT!!

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:07 PM
No goals so far.

:rose:

Master Splinter
10-12-2011, 03:07 PM
BBC Live Text has died.

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:09 PM
:lol:

Only just realised.

Me. :lol:

BBC. :haha:

Having said that, Sky's vidiprinter on Soccer Saturday is dead too.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:10 PM
Suarez misses a sitter

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:15 PM
Martin Atkinson having a shocker again, or a normal performance again I suppose.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:16 PM
SSN thing has died as well

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:17 PM
Man Utd 1-0 Wolves, Nani.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:27 PM
2-0 Mancs

Rooney

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:27 PM
Man Utd 2-0 Wolves, Rooney. :rolleyes:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:30 PM
Sky's vidiprinter is back. :bow:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:31 PM
Norwich should've had a pelanty apparently.

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:34 PM
Bolton 0-1 Villa, Albrighton. :bow:

Chris Baird was involved apparently, the Fulham player. Kammy. :haha:

Cripps_orig
10-12-2011, 03:34 PM
0-1 Villa

Albrighton

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:35 PM
WBA 1-0 Wigan, Reid.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:35 PM
1-0 WBA

Reid

Rors
10-12-2011, 03:36 PM
StanCollymore Stan Collymore
Get in Marky Albrighton!! #UTV

Gloryhunter... :sulk:

Master Splinter
10-12-2011, 03:37 PM
Albrighton :bow:.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:39 PM
1-0 Norwich

Hoolahan i think

Welcome back Newcastle

Rors
10-12-2011, 03:39 PM
Somebody scores for Norwich. Cheers Thommo...

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:39 PM
WBA 1-1 Wigan, Moses.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:39 PM
1-1 Wigan

Moses

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:40 PM
Bolton 0-2 Villa, Cahill own goal?

Coyle. :rose:

Cripps_orig
10-12-2011, 03:40 PM
0-2 Villa

Petrov or could be a Cahill OG

Coyle :haha:

Rors
10-12-2011, 03:41 PM
Fickleness :bow:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:44 PM
Kammy. :haha:

Cary Gayhill is playing apparently.

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 03:45 PM
Norwich 1-1 Barcodes, Ba.

Cripps_orig
10-12-2011, 03:45 PM
1-1 Newcastle

Ba

FFL points :bow:

Best striker in the league

Master Splinter
10-12-2011, 03:56 PM
Albrighton to be dropped for attacking and scoring?

Cripps_orig
10-12-2011, 03:57 PM
Apparently his first goal since March

Albrighton and Hove Albion :haha:

Cripps_orig
10-12-2011, 04:03 PM
2-1 Wolves

Fletcher

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:03 PM
Man Utd 2-1 Wolves, Fletcher. :popcorn:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:04 PM
Liverpool 1-0 QPR, Suarez.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:04 PM
1-0 Liverpool

Suarez :bow:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:12 PM
Bolton 1-2 Villa, Klasnic.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:12 PM
Bolton 1-2

Klasnic

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:13 PM
Man Utd 3-1 Wolves, Nani again.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:13 PM
3-1 Man Utd

Nanis 2nd

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:13 PM
Swansea 1-0 Fulham, Dempsey OG. :lol:

Cripps_orig
10-12-2011, 04:13 PM
1-0 Swansea

Sinclair i think

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:15 PM
Pelanty to Wigan.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:16 PM
1-2 Wigan

Gomez

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:16 PM
WBA 1-2 Wigan, Gomez. :lol:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:17 PM
Norwich 2-1 Barcodes, Holt.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:17 PM
2-1 Norwich

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:18 PM
Man Utd 4-1 Wolves, Rooney.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:18 PM
4-1 Man Utd

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:20 PM
Norwich 3-1 Barcodes, Morison.

:wave:

Cripps_orig
10-12-2011, 04:20 PM
3-1 Norwich

Morison

Rors
10-12-2011, 04:21 PM
Newcastle finally back to normal. Knew they wouldn't let me down..

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:23 PM
Gosling sent off for the Barcodes. :lol:

Master Splinter
10-12-2011, 04:23 PM
Holt :bow:.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:28 PM
Al Habsi :bow:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:28 PM
Norwich 3-2 Barcodes, Ba again!

Cripps_orig
10-12-2011, 04:29 PM
3-2 Newcastle

Ba again

:bow:

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:39 PM
Bent off, Heskey on. :unsure:

Cripps_orig
10-12-2011, 04:39 PM
Villa holding on

Heskey on for Bent

Bent not happy apparently

Cripps_orig
10-12-2011, 04:39 PM
4-2 Norwich

Holt

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:39 PM
Norwich 4-2 Barcodes, Holt again.

Barcodes are back. :lol:

Master Splinter
10-12-2011, 04:41 PM
Holt :bow: :bow:.

GP
10-12-2011, 04:41 PM
STEVE HOLT!

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:43 PM
Swansea 1-0 Fulham, Vorm pelanty save! Dempsey took it. What a shocker he has had.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:43 PM
Vorm saves a penalty

FFL points :bow:

Dempsey missed it

Cunt, cost me points

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:48 PM
Swansea 2-0 Fulham, Graham.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:50 PM
Mancs win 4-1

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:51 PM
Norwich 4-2 Barcodes, FT.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:51 PM
Norwich win 4-2

Liverpool win 1-0

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:51 PM
Liverpool 1-0 QPR, FT.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:52 PM
2-0 FT Swansea win

McNamara That Ghost...
10-12-2011, 04:54 PM
Bolton 1-2 Villa, FT.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:54 PM
Villa win

Heskey :bow:

DId his job

Wigan win

Master Splinter
10-12-2011, 04:56 PM
Woy :wave:.

Cripps_orig
10-12-2011, 04:58 PM
21 goals in the 7 games today

All games finished

Time for the main event

Come on Real :bow:

GP
10-12-2011, 04:59 PM
Liverpool 1-0 QPR, FT.

RPQ :pal:

Master Splinter
10-12-2011, 05:01 PM
MON hasn't even managed a game yet, but has already led Sunderland into the relegation zone.

MON :haha:.

Master Splinter
10-12-2011, 07:05 PM
I thought Savage was bad.

But Savage plus Jason Roberts on Five Live takes the stupid past eleven.

What's worse is that all the regular presenters are like impressionable kids at school who follow and agree with anything bad boy Savage says.

It's actually worse than the MOTD Old Boys Club and Talksport put together.

Savage will have overtaken Myleene 'I play piano too' Klass as the dominant force across all media by next year.

GP
10-12-2011, 08:15 PM
Klass :bow:

Syn
10-12-2011, 10:48 PM
Dan Gosling's red card was a shocking challenging. Should get a longer ban for it - clear intent to cause damage there. Well played by the ref for spotting it.

Ba showed impressive tekkers for his goals. Looks a very good player.

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:03 PM
Our games on

Syn
10-12-2011, 11:03 PM
We're on MOTD now.

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:04 PM
Walcott :doh:

Cripps_orig
10-12-2011, 11:05 PM
Wtf Gervinho?

Awful

Cripps_orig
10-12-2011, 11:05 PM
RVP :doh:

Should have stayed on

Cripps_orig
10-12-2011, 11:07 PM
Motson "Evertons heaviest defet came at the Emirates in may 2005"

:doh:

A shocker from a legend

Shaqiri Is Boss
10-12-2011, 11:09 PM
Ridiculous.

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:09 PM
Goal of the fecking season

Cripps_orig
10-12-2011, 11:10 PM
RVP :bow:

2nd best striker in the league

Cripps_orig
10-12-2011, 11:12 PM
Hansen has called Arsenal and Wenger brilliant

MOTD Pundits :bow:

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:12 PM
WTF hansen being nice about us, infact the whole team are

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:13 PM
RVP :bow:

2nd best striker in the league

2nd ?

Cripps_orig
10-12-2011, 11:15 PM
2nd ?Too high?

Wasnt sure whether to put him or Suarez 2nd. Decided to put RVP 2nd though and Suarez 3rd

Olivier's xmas twist
10-12-2011, 11:27 PM
Too high?

Wasnt sure whether to put him or Suarez 2nd. Decided to put RVP 2nd though and Suarez 3rd

Who's number 1 then

Cripps_orig
10-12-2011, 11:28 PM
Who's number 1 thenEmile Heskey :bow:

Cripps_orig
10-12-2011, 11:31 PM
AL Habsi :bow:

What a save

Best keeper in the league

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 12:05 PM
Sunderland vs Blackeye soon, MON's first game. Might be entertaining given Blackeye's defending is impressively shit.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:04 PM
Peter Reid and Dwight Yorke are in the studio.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:17 PM
Sunderland: Westwood, O'Shea, Bramble, Brown, Bardsley, Larsson, Colback, Vaughan, Richardson, Sessegnon, Wickham.
Subs: Kilgallon, Ji, Meyler, McClean, Carson, Elmohamady, Noble.

Blackburn: Robinson, Lowe, Samba, Dann, Givet, Salgado, Dunn, Pedersen, Vukcevic, Formica, Yakubu.
Subs: Bunn, Olsson, Blackman, Goodwillie, Roberts, Hanley, Henley.

Referee: Peter Walton (Northamptonshire)

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:33 PM
Not much away support for Blackeye by the looks of it.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:39 PM
Bardsley has taken Salgado out.

Cripps_orig
11-12-2011, 01:43 PM
Not much away support for Blackeye by the looks of it.Probably a relief for Kean

Looked a pen for a foul by Bramble on the Yak

Cripps_orig
11-12-2011, 01:44 PM
Also no Bendtner?

Bendtner :haha:

Unless hes injured?

In that case, Bendtner :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:45 PM
Dennis Bendtner. :lol:

I suspect he thinks playing in a relegation six pointer is beneath him.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:47 PM
Bit of a dangerous challenge from Larsson on The Yak.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:48 PM
Sunderland 0-1 Blackeye, Vukcevic!

MON :haha:

Cripps_orig
11-12-2011, 01:48 PM
0-1

Simon

Samba :bow: Great play

MON :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:50 PM
How hasn't Richardson scored?

The weirdest defending by Lowe there.

Cripps_orig
11-12-2011, 01:51 PM
Fat Rob :bow:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:52 PM
Richardson with another chance, deflected wide this time.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 01:52 PM
Givet hauled off, Olsson on.

Cripps_orig
11-12-2011, 02:11 PM
Givet has a heart problem and was taken off cos of a high heart rate.

Apparently hes been affected by it before

Hope hes ok

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:12 PM
Er not sure what Samba did wrong there.

Westwood is shit, unsurprisingly.

Cripps_orig
11-12-2011, 02:15 PM
Has Gordon died or something?

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:16 PM
Salgado booked.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:19 PM
Sunderland 0-1 Blackeye, HT.

Boos ring out. :haha:

Cripps_orig
11-12-2011, 02:19 PM
0-1 HT

Boos ring out

MON :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:34 PM
Olsson off injured now, Henley on instead. Welsh-American apparently.

Cripps_orig
11-12-2011, 02:34 PM
Olsson off

Henly on

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:40 PM
Larsson's freekick, just wide.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:40 PM
Salgado off injured, Hanley on. :blink:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:43 PM
Richardson hits the post from a corner. :unsure:

Cripps_orig
11-12-2011, 02:43 PM
Is that 3 full backs in one match injured?

And i thought we had FB problems

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:49 PM
Gibbs will be back soon. I reckon he'll last 12 minutes on his return.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:51 PM
Sessegnon booked. The second half has been horrendous so far, not even any calamitous defending.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 02:54 PM
Great save from Fat Robbo off Richardson's deflected shot.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 03:02 PM
MON :pal:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:05 PM
Dong and McClean on, Wickham and Colback off.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:13 PM
Sunderland 1-1 Blackeye, Vaughan with some strike!

Cripps_orig
11-12-2011, 03:13 PM
1-1

Vaughan

Decent strike

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:16 PM
Richardson. :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:21 PM
Sunderland 2-1 Blackeye, Larsson freekick! :bow:

Cripps_orig
11-12-2011, 03:22 PM
2-1

Larsson

FFL points :bow:

Also the wall was pathetic.

Shaqiri Is Boss
11-12-2011, 03:22 PM
Surely Kean can't have long left..?

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:24 PM
Samba booked. :lol:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:25 PM
Surely Kean can't have long left..?

The situation there is plain odd; fans hate him, shit results week after week - gets a new contract.

Marc Overmars
11-12-2011, 03:25 PM
MON. :bow:

Cripps_orig
11-12-2011, 03:26 PM
The situation there is plain odd; fans hate him, shit results week after week - gets a new contract.

Indians :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:27 PM
Lowe has been down for a very long time.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:30 PM
Lowe has been stretchered off now.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:30 PM
Sunderland 2-1 Blackeye, FT!

Kean. :haha:

Shaqiri Is Boss
11-12-2011, 03:34 PM
The situation there is plain odd; fans hate him, shit results week after week - gets a new contract.
Isn't it all down to some agent who represents Kean and advised Venky's on the takeover?

Probably a little simplistic, but sounds a bit dodgy.

Either way,

Kean :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 03:39 PM
Probably right. It has to be a business arrangement, it's not for anything sporting wise.

Stoke: Sorensen, Huth, Woodgate, Shawcross, Wilson, Shotton, Whelan, Whitehead, Etherington, Walters, Crouch.
Subs: Begovic, Jones, Fuller, Upson, Delap, Jerome, Palacios.

Tottenham: Friedel, Walker, Kaboul, Gallas, Assou-Ekotto, Lennon, Parker, Modric, Bale, Van der Vaart, Adebayor.
Subs: Gomes, Giovani, Defoe, Bassong, Corluka, Sandro, Pienaar.

Referee: Chris Foy (Merseyside)

Cripps_orig
11-12-2011, 03:48 PM
Crouchy :bow:

Cripps_orig
11-12-2011, 03:58 PM
FFS no Delap

Cant see Stoke scoring.

0-3 Spuds

Ade hat trick

Cripps_orig
11-12-2011, 04:06 PM
All Stoke

Friedel has already had to make a great save

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:10 PM
Tripod. :lol:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:11 PM
Terrible corner from VDV.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:13 PM
Stoke 1-0 Spuds, Etherington!

Dreadful defending. :haha:

Rors
11-12-2011, 04:14 PM
Spuds :rose: ( :pray: )

Cripps_orig
11-12-2011, 04:14 PM
1-0 Stoke

Etherington

Great play from Crouch

Harry :wave:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:18 PM
Brilliant cross from Shotton.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 04:18 PM
FFS no Delap

Cant see Stoke scoring.

0-3 Spuds

Ade hat trick

:pal:

:bow: Vodooo

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:19 PM
Bale. :haha:

A chimp should have better balance than that.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:21 PM
Another shit corner from VDV.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:25 PM
Ade. :haha:

Wonderful clearance.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:26 PM
Hoof heads one over.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:26 PM
Ade. :rose:

He's not RVP.

Rors
11-12-2011, 04:29 PM
@DMiliband
David Miliband
Yeeeessss. Great goals for #SAFC

He's hardcore, he's hardcore!

Master Splinter
11-12-2011, 04:29 PM
Merchant handballed apparently when he set up the goal.

Merchant :bow:.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:30 PM
Woodgate booked. Surprised he hasn't been injured making that challenge.

Cripps_orig
11-12-2011, 04:31 PM
SHotton is fucking shite

Spuds dominating now

Master Splinter
11-12-2011, 04:32 PM
If Spurs take a shit corner from the wrong spot, they shouldn't get another chance.

Refs :doh:.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:32 PM
Great effort from Modic, Sorensen just about gets to it and pushes it out for a corner.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:33 PM
Parker. :haha:

Doing his best Paul Alcock impression.

Syn
11-12-2011, 04:34 PM
Haha I do not miss the lazy Adebayor offsides. It's ridiculous the guy hasn't sorted it out.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:35 PM
Crouchinho. :bow:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:36 PM
Brilliant defending from Assou-Ekotto. :blink:

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 04:36 PM
Ade still not learnt how to stay on side.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 04:38 PM
Parker Ghel'd by Wheelan.

waits for Arry after the game "Stoke are too violent"

Rors
11-12-2011, 04:39 PM
Another irrelevant run by Scott 'Steve Perryman' Parker. Emperor's New Clothes...

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:41 PM
Hoofball. :bow:

Ade shoots from distance, comfortable for Sorensen.

Syn
11-12-2011, 04:41 PM
Parker Ghel'd by Wheelan.

waits for Arry after the game "Stoke are too violent"

lol only Wenger moans about an over-physical approach.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:42 PM
Parker. :haha:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:43 PM
Stoke 2-0 Spuds, Etherington again!

Superbly scuffed. :haha:

Cripps_orig
11-12-2011, 04:43 PM
2-0

Etherington again

Master Splinter
11-12-2011, 04:44 PM
The Black Delap :bow:.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 04:44 PM
lol only Wenger moans about an over-physical approach.

Yep arry will be applauded for calling stoke what they are.

Syn
11-12-2011, 04:44 PM
What a beautiful goal.

How can people dislike this type of football?

It's such a bobbling mess.

Sexual imo.

Master Splinter
11-12-2011, 04:44 PM
An absolutely stunning pub team goal.

Rors
11-12-2011, 04:44 PM
Reality hitting for both Newcastle and Spuds in the same weekend. I'll take that. Worth a :tree: in anybody's money.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:45 PM
What a beautiful goal.

How can people dislike this type of football?

It's such a bobbling mess.

Sexual imo.

The beauty of the scuff will make Zim weep.

Rors
11-12-2011, 04:46 PM
The beauty of the scuff will make Zim weep.

"Oh don't apologise sir. It's those little imperfections that keep a guy interested"

Syn
11-12-2011, 04:46 PM
I'm not being funny, if I'd scored a goal like that, I'd be embarrassed to celebrate it.

Can't believe they seriously consider themselves a professional football team.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:48 PM
Hoofball 2-0 Anti-hoofball, HT.

Stoke. :bow:

Cripps_orig
11-12-2011, 04:48 PM
2-0 HT

Master Splinter
11-12-2011, 04:48 PM
Can't believe people are calling it a scuffer and doubting Etherington's flair.

Marc Overmars
11-12-2011, 04:48 PM
Stoke are the Barca of pub teams.

Spurs. :lol:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:49 PM
"Oh don't apologise sir. It's those little imperfections that keep a guy interested"

:lol:

Red Dwarf. :bow:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 04:53 PM
Stoke are the Barca of pub teams.

Spurs. :lol:

If Stoke and Barca win in Europe this season, the Super Cup will be the most prestigious event in a long time.

Cripps_orig
11-12-2011, 04:57 PM
Id love to know a Stoke fan. We need to get one on here. I genuinely want to see if they are embarrassed by how they play.

Someone send CK on a Stoke forum to recruit

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:02 PM
Why would they be embarrassed? It transcends the game of football.



Mainly because it's rugby. :ninja:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:04 PM
Lennon hauled off, Defoe on.

Assou-Ekotto hauled off, Bassong on.

Master Splinter
11-12-2011, 05:07 PM
Defoe :lol:.

Master Splinter
11-12-2011, 05:08 PM
As shit as Shotton is, he's causing Spurs constant problems.

Cripps_orig
11-12-2011, 05:11 PM
Pulis played for Harry? :blink:

How fucking old is Harry? I thought these 2 were the same cuntish age

Master Splinter
11-12-2011, 05:12 PM
Tony Pulis is 52.

Cripps_orig
11-12-2011, 05:13 PM
Tony Pulis is 52.Is he?

Looks older tbh

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:13 PM
Tiki-taka from Stoke. :bow:

Syn
11-12-2011, 05:15 PM
Crouch is a fraud. Gets away with more shit than Shearer did.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:19 PM
Defoe. :lol:

Master Splinter
11-12-2011, 05:19 PM
I think the real Ade is back.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:20 PM
Very good defending by Shawcross there.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:21 PM
Woodgate nearly scored an own goal.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:22 PM
Pelanty given to the Spuds.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:22 PM
Stoke 2-1 Spuds, Ade.

Cripps_orig
11-12-2011, 05:23 PM
2-1

Ade :bow:

How he is missed

Rors
11-12-2011, 05:23 PM
Dive.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:25 PM
Parker shot, Sorensen saves again.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:26 PM
Ade. :lol:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:27 PM
Kaboul booked.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:31 PM
Bale shows dissent, doesn't get booked.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:34 PM
Another good effort from Modric, Sorensen saves again.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:35 PM
Kaboul's shot cleared off the line by Shawcross' elbow!

Disallowed goal for Ade. :lol:

Master Splinter
11-12-2011, 05:35 PM
What a clearance with the elbow!

Cripps_orig
11-12-2011, 05:36 PM
Stoke are cheats

Handball off the line, Henchoz would be proud of that.

Ade goal disallowed despite being onside

Come on Ade

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:36 PM
Stoke are getting mullered here.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:37 PM
Crouch with the Starfish?

Marc Overmars
11-12-2011, 05:37 PM
Stoke have been absolutley battered. :lol:

Bulldog spirit etc.

:bow:

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 05:37 PM
Stoke are cheats

Handball off the line, Henchoz would be proud of that.Ade goal disallowed despite being onside

Come on Ade


Like Kyle walker did against Fulham, what goes around comes around.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:38 PM
Walker's cross deflected - sounded like it hit the outside of the post.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:38 PM
Claim for another handball. No way can Stoke hold on here.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:40 PM
Cramp for Woodgate? :rolleyes:

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:40 PM
Bale puts one across goal now. This is ridiculous.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:41 PM
Wilson booked.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:42 PM
Kaboul sent off.

:haha:

Rors
11-12-2011, 05:42 PM
Kaboul :wave:

Cripps_orig
11-12-2011, 05:42 PM
Kaboul sent off :haha:

Master Splinter
11-12-2011, 05:42 PM
Kaboul sent off.

:haha:

Walters :bow:.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 05:42 PM
Its all happend in this game lol

Cripps_orig
11-12-2011, 05:44 PM
Its all happend in this game lol

Yup.

Disallowed goals, controversy, penalty, sending off, goals

Great game

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:44 PM
Stoke going all out attack.

Woodgate off, Delap on.

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 05:44 PM
Delap on, Woodgate off.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:45 PM
Brilliant save by Friedel to deny Shawcross.

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:45 PM
And now Shawcross hits the bar!

Master Splinter
11-12-2011, 05:45 PM
Good save from Perlman.

Cripps_orig
11-12-2011, 05:46 PM
Good save from Perlman.As in Hellboy?

McNamara That Ghost...
11-12-2011, 05:47 PM
Tekkers from Crouch. :lol:

Olivier's xmas twist
11-12-2011, 05:47 PM
Crouch really is cack